ورزشهای رزمی (کیک بوکسینگ)
مطالب مورد نیاز مربیان رزمی
نویسنده: (چوپانی)牧畜 - دوشنبه ٧ امرداد ۱۳٩٢


بطور طاق باز روی زمین دراز بکشید با یک وزنه ۲ کیلویی در هر دست ، بازوها را در طرفین باز کنید و با کمی فاصله از زمین نگهدارید .زانوها را خم و شکم را منقبض کنید.

بازوها را ۴۰-۳۰ cm از زمین بلند کنید ، سپس پایین بیاورید به وضعیت اولیه بدون اینکه دست با زمین تماس پیدا کند . ۳۰ بار این حرکت را انجام دهید و ۳-۲ ست تکرار کنید .

نگاره: ‏حرکتی بسیار مناسب برای رفع افتادگی سینه


بطور طاق باز روی زمین دراز بکشید با یک وزنه ۲ کیلویی در هر دست ، بازوها را در طرفین باز کنید و با کمی فاصله از زمین نگهدارید .زانوها را خم و شکم را منقبض کنید.

بازوها را ۴۰-۳۰ cm از زمین بلند کنید ، سپس پایین بیاورید به وضعیت اولیه بدون اینکه دست با زمین تماس پیدا کند . ۳۰ بار این حرکت را انجام دهید و ۳-۲ ست تکرار کنید .‏
(چوپانی)牧畜
چوپانی هستم.30سال رزمی کار میکنم. دان6 کیک بوکسینگ.دان4کاراته.دان2تکواندو. مسئول سوپرکیک بوکسینگ استان تهران
نویسندگان وبلاگ:
مطالب اخیر:
کدهای اضافی کاربر :


Google


در كل اينترنت
در اين سايت

آموزش وبلاگ نويسي

.

مركز برترين كدهاي جاوا فارسي

Main