ورزشهای رزمی (کیک بوکسینگ)
مطالب مورد نیاز مربیان رزمی
نویسنده: (چوپانی)牧畜 - دوشنبه ٦ دی ۱۳۸٩

از حالت ایستاده دستها بالای سر به حالت نشسته به عقب می‌رویم بطوریکه زانوها از حالت 90 درجه خارج نشوند (زانوها به جلو خم نشوند) و دستها به جلو و سر و سینه بطور قائم باشند و با پرتاب دستها و بالاتنه بطور یکنواخت به بالا و عقب و باز شدن مفصل زانو، دستها را به زمین می‌گذاریم و بدن به حالت قوس عقب و بالانس درمی‌آید. ( عکس ها در ادامه ی مطلب )

 


پس از عبور از سطح قائم و نیرویی که دستها به زمین وارد می‌کنند و شتاب پاها بدن به دور محور عرضی خود 360 درجه به عقب چرخش می‌کند و نیم وارو می‌زنیم.

cheerleading supply


روش های کمک به انجام حرکت نیم وارو از راه های زیر انجام می شود :

1- 

آموزش نیم وارو

2-

آموزش نیم واروآموزش حرکت نیم وارو
3- 

آموزش نیم وارو

4- 

آموزش حرکت نیم وارو

برای هنرجویان مبتدی میتوان از این روش استفاده کرد:

آموزش حرکت نیم وارو


(چوپانی)牧畜
چوپانی هستم.30سال رزمی کار میکنم. دان6 کیک بوکسینگ.دان4کاراته.دان2تکواندو. مسئول سوپرکیک بوکسینگ استان تهران
نویسندگان وبلاگ:
مطالب اخیر:
کدهای اضافی کاربر :


Google


در كل اينترنت
در اين سايت

آموزش وبلاگ نويسي

.

مركز برترين كدهاي جاوا فارسي

Main