ورزشهای رزمی (کیک بوکسینگ)
مطالب مورد نیاز مربیان رزمی
نویسنده: (چوپانی)牧畜 - یکشنبه ٥ دی ۱۳۸٩

1- آموختن تکنیک صحیح وکاربردی و داشتن یک گارد مناسب که حریم نسبتا امنی را برای یک مبارزه ایجاد میکند.داشتن بدن اماده و با انعطاف و ورزیده که با بدن سازی اصولی (1-قدرتی 2- استقامتی 3- سرعتی) میسر بوده و از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.


2-تمرین بوکس و ضربات پا با میت برای هدف گیری صحیح و بالابردن سرعت و تمرین با کیسه بوکس برای ضربات قدرتی و تمرین با حریف فرضی و واقعی (تمرین با یک حریف سبک وزن تر از شماباعث بالا رفتن سرعت و همچنین تمرین با حریف قوی تر و سنگین تر باعث می شود، قدرت ضربات شما و تحمل در مقابل ضربات حریف بیشتر می شود.)


3- در مبارزه هیچ وقت به یک تکنیک خاص تکیه و اصرار نورزید زیرا حریف  شما دارای فکر و اندیشه مبارزه می باشد و امکان اینکه دست شما را بخواند زیاد بوده و احتمالا از شما قوی تر و یا سریع تر و یا از لحاظ تکنیکی با تجربه تر باشد.


انتخاب نوع مبارزه بستگی به فیزیک بدنی شما دارد. مبارزان یا فایتر ها کلا به 3 دسته تقسیم می شوند:
1- مبارزانی که حالت جنگندگی دارند ( همیشه در حال حمله هستند )
2-مبارزانی که بدل کارند.
3- مبارزانی که مو قعیت شناس هستند(به موقع ، حمله یا دفاع می کنند.)
به نظر شما کدام یک از این دو گروه موفق تر هستند؟ مسلما مبارزانی که موقعیت را خوب بشناسند.

(چوپانی)牧畜
چوپانی هستم.30سال رزمی کار میکنم. دان6 کیک بوکسینگ.دان4کاراته.دان2تکواندو. مسئول سوپرکیک بوکسینگ استان تهران
نویسندگان وبلاگ:
مطالب اخیر:
کدهای اضافی کاربر :


Google


در كل اينترنت
در اين سايت

آموزش وبلاگ نويسي

.

مركز برترين كدهاي جاوا فارسي

Main