ورزشهای رزمی (کیک بوکسینگ)
مطالب مورد نیاز مربیان رزمی
نویسنده: (چوپانی)牧畜 - پنجشنبه ٢٥ آبان ۱۳٩۱

نویسنده: (چوپانی)牧畜 - یکشنبه ٢۱ آبان ۱۳٩۱

با حضور 18 تیم و 200 فایتر در ورزشگاه پنج آذر

مسول کمیته داوران : سعید چوپانی

سرداوران :حسن زارع و آقای نورزهی و احمد حسین زاده

داوران :

لطفی لو –مهدی حسنی – رشید کبیری – مسعود فروغ – مهران وفادار – محمد رضا ده ده بیگی – حامد صدیقی – حسین احمد – عبدالرضا باغبادی –مهدی عبدالهی – علی محمد احمدی

بهترین فایتر : وحید احمدی

با حضور رئیس سبک علیرضا نوری

دیبر سبک سید رضا موسوی

مسئول استان تهران  :علیرضا چوپانی

مسئول اتباع استان تهران:حفیظ اله وهاب

مسئول برگزاری مسابقات و رئیس هیئت اجرائی: دبیر استان تهران علی ایومن

تیم اول مسابقات :باشگاه کمیل  به مربیگری استاد سید رضا موسوی

 

اطلاعات بیشتر در روزنامه جسم و جان مورخ  1391/08/24

نویسنده: (چوپانی)牧畜 - سه‌شنبه ٢ آبان ۱۳٩۱

طول مدت دوره های کاردیو (قلبی-عروقی)
تئوری قدیمی: برای رسیدن به مرحله ی چربی سوزی باید حداقل 20 دقیقه تمرینات کاردیو انجام دهید.
تئوری جدید: دوره ی تمرینات شدید با آنتراکت، 20 دقیقه یا کمتر طول می کشد و متابولیسم بدن را بیش از هر نوع تمرین کاردیو دیگر، افزایش می دهد.
استدلال پشت این تغییر این است که هر چه بافت های بیشتری در طی تمرین تخریب شود، انرژی بیشتری برای ترمیم آنها لازم دارید—خیلی بیشتر از زمانی که تمرینات را معتدل و ملایم انجام داده باشید. این به این معناست که با این روش کاردیو، قادر خواهید بود متابولیسم بدنتان را برای ساعت ها پس از تمرین نیز همچنان بالا نگاه دارید. که در این حالت چربی بیشتری نسبت به زمانی که پس از 20 دقیقه تمرین به مرحله ی چربی سوزی برسید، خواهید سوزاند.


ادامه مطلب ...
(چوپانی)牧畜
چوپانی هستم.30سال رزمی کار میکنم. دان6 کیک بوکسینگ.دان4کاراته.دان2تکواندو. مسئول سوپرکیک بوکسینگ استان تهران
نویسندگان وبلاگ:
مطالب اخیر:
کدهای اضافی کاربر :


Google


در كل اينترنت
در اين سايت

آموزش وبلاگ نويسي

.

مركز برترين كدهاي جاوا فارسي

Main