ورزشهای رزمی (کیک بوکسینگ)
مطالب مورد نیاز مربیان رزمی
نویسنده: (چوپانی)牧畜 - سه‌شنبه ۳٠ فروردین ۱۳٩٠

از سوی شورای ساماندهی سبک های رزمی سازمان تربیت بدنی
سبک های مجاز رزمی کشور معرفی شدند

 

پس از انجام 14 جلسه کارشناسی با حضور جمعی از معاونین سازمان تربیت بدنی، کارشناسان و روسای فدارسیونهای رزمی ؛ شورای ساماندهی سبک های رزمی ، نحوه فعالیت و چگونگی عملکرد سبک ها را با حذف کلمه «سبک» و جایگزینی ، انجمن ، کمیته و گروه به جای آن اعلام نمود..

 

 

 
 

ادامه مطلب ...
نویسنده: (چوپانی)牧畜 - سه‌شنبه ۳٠ فروردین ۱۳٩٠

http://www.razmavar.com/images/RAZMAVAR/text-news/know-anatumy.jpg

همواره در تمرینات رزمی تسلط و علم فنی به بدن و ساختار آناتومی بدن نقش موثری در ایفای درست تمرین و مهم تر از آن استفاده و اجرای فنون فرا گرفته شده دارد . یک هنر جو باید بداند که هدف از انجام هر تمرین تمرکز بر کدامین قسمت از بدن و چگونگی انجام آن حرکت است . دانستن زیرساخت فیزیکی بدن یا همان آناتومی به شما کمک فراوانی خواهد کرد از این جمله که شما بدانید در هر حرکتی کدام عضو بدن شما در گیر خواهد بود و همچنین نحوه حرکت اعضای درونی بدن به چه صورت خواهد بود ، اینگونه می توانید بهترین استفاده را از ضربات و تمرینات ببرید . تسلط بر آناتومی بدن باعث می شود که شما در مبارزات با مشاهده شواهد فیزیکی حریف و همچنین آگاهی شما از قدرت بدنی وی با توجه به نحوه رفتار و سرعت العمل و همچنین اصولی بودن ضربات وی پی به قدرت و دقت حریفتان ببرید . اساتید بزرگ ورزشهای رزمی همواره تلاش می کنند تا به شاگردان خود آناتومی بدن را بیاموزند . با این کار هم هترجو در حین تمرین آسیب کمتری خواهد دید و هم به بهترین نحو ممکن از انرژی خود در تمرین و مبارزه به نحو کار آمد استفاده می نماید و به قولی می داند کدام ضربه را در کدام موقعیت و با چه نیروی به حریف وارد کند.

در ادامه نظر شما را به دو فایل فوق جلب میکنیم که یک سری اطلاعاتی را به شما در این مورد می آموزد و به امید خدا در هفته های آتی این فایلها تکمیل تر خواهد شد .

فایلهای فوق توسط استاد مجید پژوهنده مدیر وبلاگ مردان نیرو کار مجیدیه آماده شده که با کسب اجازه از محضر این استاد تقدیم حضور می گردد .

دانلود آموزش آناتومی بدن 1

دانلود فایل شماره 1

 

 

ددانلود آموزش آناتومی بدن 2انلود فایل شماره 2

 

 

نویسنده: (چوپانی)牧畜 - یکشنبه ٢۱ فروردین ۱۳٩٠

تمرینات ایروبیک در ورزشهای رزمی

ظرفیت هوازی ، آمادگی جسمانی ، استقامت ، پایداری ، آمادگی قلبی و گردش خون اصطلاحاتی هستند که برای تشریح عوامل تشکیل دهنده آمادگی جسمانی به کار می روند.
آمادگی جسمانی برای بهبود کارایی قلب ، ششها و دستگاه گردش خون که اکسیژن موجود در هوا را به درون بدن منتقل کرده و به تمام نقاط آن می رساند،بسیار سودمند است.
اجرای درست اینگونه تمرینات شما را قادر می سازد تا روند مبارزه یا تمرین را پیش از ساخته شدن اسید لاکتیک در عضلات که در طی اجرای حرکات انفجاری ، سرعتی – قدرتی به وجود می آید و با ایجاد خستگی باعث کاهش سرعت شما می گردد ، به خوبی تا پایان ادامه دهید.
وقتی در بدن حالت خستگی به وجود آید ، مهارت شما کاهش یافته و درصد آسیب دیدگی افزایش می یابد.بدین تریتیب ، اجرای درست تمرینات ایروبیکی به استفاده هر چه بهتر از قدرت و سرعت شایانی کرده و اجازه می دهد تا بر روی اجرای مهارت و تکنیک خود ، به خوبی تمرکز نمایید.


ادامه مطلب ...
نویسنده: (چوپانی)牧畜 - یکشنبه ۱٤ فروردین ۱۳٩٠
فیزیولوژی ورزش
Sport physiology
فیزیولوژی ورزش به طور کلی حد و حدود بالاترین میزان استرس و فشار قابل تحمل وارده به مکانیسم های مختلف بدن را مورد بحث قرار می دهد. به عنوان مثال، در یک فرد با تب بالا و نزدیک به مرگ، متابولیسم (سوخت وساز) بدن حدود صددرصد نسبت به وضعیت زمان معمول بالا می رود، در صورتی که در یک مسابقه ماراتون متابولیسم تا دو هزار درصد حالت نرمال بالا رفته و بسته به میزان آمادگی فرد تا زمان معین قابل تحمل است. در حقیقت چنانچه فشار ورزشی بیش از حد قابل تحمل و بیش از زمان قابل تحمل به بدن انسان وارد شود می تواند کشنده باشد.

ادامه مطلب ...
(چوپانی)牧畜
چوپانی هستم.30سال رزمی کار میکنم. دان6 کیک بوکسینگ.دان4کاراته.دان2تکواندو. مسئول سوپرکیک بوکسینگ استان تهران
نویسندگان وبلاگ:
مطالب اخیر:
کدهای اضافی کاربر :


Google


در كل اينترنت
در اين سايت

آموزش وبلاگ نويسي

.

مركز برترين كدهاي جاوا فارسي

Main